KU-HEART (Koç Üniversitesi Sağlık Alanında İnsani Bilimler ve Sanat Topluluğu)
KU-HEART (Koç University Health Humanities and Art), 2021 yılı itibariyle kurulumunu tamamlayan ve Koç Üniversitesi Tıp Fakültesi öğrencileri başta olmak üzere Koç Üniversitesi bünyesindeki herkesi sağlıkta beşeri bilimler temasına yakınlaştırmayı amaçlayan bir öğrenci topluluğudur. Amacı doğrultusunda çeşitli çalışmalarda bulunmanın yanı sıra tıp fakültesi ve diğer fakültelerin ortaklaşa çalışmasına katkıda bulunan KU-HEART; sağlık bilimleri, beşeri bilimler ve sanat üçlüsü içerisindeki ortak öz olan “insan” kavramına yoğunlaşır. Bu bağlamda tıp fakültesi öğrencilerini interdisipliner zemine taşımak için çeşitli yolları izler.
Çerez Bildirimi
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.