Tıp Fakültesi öğrencilerinin eğitim ve kariyer hayatları sürecinde fakülte dekanlığı ve yıl koordinatörleriyle iletişimi kolaylaştırmayı amaçlayan bir öğrenci birliğidir. Her yıldan iki öğrencinin katılımıyla kurulan bu komitenin çalışmaları gönüllülük esasına dayanır. Temelde öğrencilerin sorunları ve eğitimin geliştirilmesini istedikleri yönleriyle ilgili araştırmalar yaparak bunları fakülte dekanlığına raporlar halinde sunar ve çözüm sürecini takip eder.
Eğitim Komitelerinde Temsiliyet:
Koç Üniversitesi Tıp Fakültesi eğitim örgütlenmesinde çeşitli komiteler yer almaktadır. Müfredat Geliştirme Koordinasyon Komitesi’nde her sınıfı temsilen birer öğrenci olmak üzere toplam 5 öğrenci, Eğitim Akreditasyonu Komitesi’nde 3 öğrenci, Tıp Öğrencisi Araştırma Komitesi’nde 1 öğrenci, Öğrencilerin Değerlendirilmesi Komitesi’nde 2 öğrenci temsilcisi bulunmaktadır.
Çerez Bildirimi
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.