Öğrencilere Veda, Meslektaşlara Merhaba Haziran 28, 2018
Tıp Fakültemizin 3. Dönem Mezuniyet Töreni 23 Haziran 2018 Cumartesi günü gerçekleşti. Koç Üniversitesi mezuniyet töreninin yapıldığı alandaki sahnede Dekan Prof. Dr. Şükrü Dilege eşliğinde hekimlik andını okuyan mezunlarımız, Fen Fakültesi’ndeki törendeyse diplomalarını aldı. Dekanın konuşmasıyla başlayan fakülte mezuniyet töreninde 48 öğrenci doktorluğa ilk adımlarını attı. Dr. Aslıhan Yerlikaya’nın fakülte üçüncüsü, Dr. Can Ege Yalçın’ın fakülte ikincisi olduğu 2017-2018 dönemini Dr. Sera Nur Yücesoy birincilikle tamamladı. Duygu dolu anların paylaşıldığı mezuniyet töreninde, fakülte öğretim üyeleri, yeni meslektaşlarıyla bir arada olmanın heyecanı ve mutluluğuyla eski öğrencilerine veda etti.
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.