Koç Üniversitesi Tıp Fakültesi katkılarıyla hematoloji alanında dünyaca önemli konuşmacıları bir araya getiren ve her yıl bilimsellik düzeyini ve katılımcı sayısını artırarak düzenlenen New Trends in Hematology Toplantısı’nın 12.si bu yıl 15-16 Şubat 2019 tarihlerinde Koç Üniversitesi ve ardından CVK Park Bosphorus Otel’de gerçekleştirilecek. Bu önemli organizasyonda Avrupa ve Amerika’dan alanında uzman konuşmacılar ve Türkiye’nin çeşitli illerinden katılımcılarımız ile hematoloji alanında güncel gelişmeleri değerlendirilecek. 15 Şubat’ta Koç Üniversitesi’nde ve 16 Şubatta CVK Park Bosphorus’ta devam edecek toplantı programı ve kayıt ile ilgili detaylı bilgi için web sitemizi ziyaret etmenizi önemle rica ederiz.
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.